در اجرایی شدن تدابیر مقام معظم رهبری در سال 93 تلاش بیشتری کنیم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی دریایی ارتش خطاب به فرماندهان و کارکنان این نیرو گفت: باید در سال جدید در تداعی تدابیر مقام معظم رهبری تلاش و همت بیشتری داشته باشید.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  باشگاه خبرنگاران،  به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، "دریادار حبیب الله سیاری" در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی ارتش در ستاد این نیرو با توجه به پایان سال 92 و پیش رو داشتن سال جدید گفت: پسشاپیش برای شما و خانواده های محترمتان آرزوی موفقیت می کنم و امیدواریم با همان شعار "راه ما راه حسین (ع) است"، سال جدید را آغاز کنیم.
 
وی با اشاره به جایگاه ویژه نیروی دریایی در کشور، اذعان داشت: نیروی دریایی افتخار دارد که در سال 92 با وجود بعضی از مشکلات، اقدامات بسیار مهمی را انجام داده  و در راستای چشم انداز 1404 قدم های موثر و عملی برداشته است.
 
دریادار سیاری ادامه داد : اگر امروز فرمانده معظم کل قوا می فرمایند: « نیروی دریایی یک نیروی نظامی، سیاسی، علمی وبین المللی است» نشان از تلاش صورت گرفته همه کارکنان این نیرو در ستاد، مناطق و پایگاه ها است.
 
وی با بیان اینکه جملات  مقام معظم رهبری بسیار گوهربار و مهم است تاکید کرد: ما باید درسال جدید در اجرایی شدن تدابیر مقام معظم رهبری تلاش و همت بیشتری داشته باشید.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیش رو بودن تعطیلات نوروزی، گفت: ما نیروهای مسلح باید همیشه آمادگی خود را حفظ کنیم و تفکر ما در همه حال به فرموده مقام معظم رهبری «شب حمله ای فکر کردن» باشد.
 
وی اضافه کرد: این جو حاکم بر کشور که ایام تعطیل است در شما تاثیر نداشته باشد. ما امنیت برقرار می کنیم تا ملت ایران در آسایش باشند و در هر مقطع زمانی و موقعیتی این را باید حفظ کنیم.
 
گفتنی است در پایان نیز از کارکنان پایور و وظیفه نمونه سال 92ستاد نیروی دریایی ارتش تقدیر شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا